9 Mesures per Protegir les Dades de la teva Empresa

Com protegir les dades de la teva empresa?

Amb la creixent expansió i sofisticació en ciberatacs que s'està produint en els últims temps, les empreses s'han convertit en el blanc preferit per a aquests ciberdelinqüents. T'expliquem com protegir les dades d'una empresa.

Parlar de la protecció de dades de les empreses, és parlar de seguretat de la informació i protecció de dades de caràcter personal o com ara s'anomena parlem de Ciberseguretat i privacitat de l'empresa .

Els principis bàsics per protegir les dades en una empresa, serveixen tant per a una petita empresa, com per a una mitjana o gran empresa.

Si tens un negoci, t'interessa conèixer com protegir les dades de la teva empresa.

El correu electrònic és una de les eines més utilitzades en el treball i també és una de les més usades pels ciberdelinqüents per als seus atacs. No sempre és fàcil a simple vista identificar el correu no desitjat i que pot contenir codi maliciós dissenyat per infectar el sistema.

A què amenaces s'enfronti una empresa?

Compte amb el phishing ... si mai vas rebre un correu sospitós amb un sentit d'urgència, un text mal redactat i un enllaç sospitós, llavors saps a què ens referim.

Quines conseqüències ens poden portar?

  • Extorsión
  • Secuestro de datos
  • Filtraciones de información sensible
  • Filtraciones de información de producción y desarrollo

Aquestes 9 mesures t'ajudaran a protegir les dades de la teva empresa

Les mesures a adoptar són mesures preventives que ajuden a protegir la informació de la teva empresa, garantir la continuïtat de l'negoci en cas de rebre un ciberatac i minimitzar els riscos.

  • FireWall próxima generación: 

    Mentre que un tallafocs tradicional generalment proporciona una inspecció completa de el tràfic de xarxa entrant i sortint, 1 tallafocs de pròxima generació inclou característiques addicionals com a reconeixement i control d'aplicacions, prevenció d'intrusions integrada i intel·ligència d'amenaces en el núvol.

  • Usar una VPN:

    Escale les VPN per protegir els treballadors remots, les VPN empresarials continuen oferint una de les formes més efectives i ràpides d'estendre el control i la protecció a nivell empresarial als treballadors remots.

  • Doble Factor Autenticación:

    Utilice la autenticación multifactor (MFA) para proteger las aplicaciones: MFA, que verifica la identidad de cada usuario antes de permitirles en la red o el acceso a aplicaciones y datos confidenciales, es fundamental para proteger la organización.
  • Antivirus:

    CISCO AMP para terminales ofrece una protección completa contra los ataques más avanzados. No solo permite evitar brechas y bloquear el malware en el punto de entrada, sino que también detecta, frena y pone solución rápida a las amenazas si estas eluden las defensas de primera línea y consiguen colarse. Si finalmente algo logra introducirse, AMP proporciona una continua supervisión y detección de amenazas para detectar rápidamente comportamiento malicioso y capacidades de respuesta para contener y eliminar rápidamente las amenazas antes de que se produzcan daños.
  • Protección capa DNS:

    La mayoría de las amenazas primero intentan infiltrarse a nivel de dominio. Esto convierte a la capa DNS, una de las bases de Internet, en un objetivo real, pero también en una oportunidad real. Protéjase a nivel de DNS y podrá protegerse contra la gran mayoría de los ataques. Al bloquear dominios no deseados, direcciones IP y aplicaciones en la nube a través de cualquier puerto o protocolo.  La seguridad de la capa DNS ayuda a prevenir amenazas en el primer punto de contacto, al tiempo que proporciona una vista única de toda la actividad de Internet en cada ubicación, dispositivo y usuario.
  • Tener un Back Up en la nube:

    Te permitirá tener una copia de toda la información que necesites (bases de datos, aplicaciones de tu negocio, tener replicada la información de los ordenadores, etc.), que esté disponible en cualquier momento y que puedas acceder desde cualquier lugar con la tecnología cloud. Realizar copias de seguridad de forma periódica.
  • Restringir el acceso a información:

    Cuantas menos personas puedan acceder a una información, menos riesgo existe. Implantar sistemas para evitar dar datos innecesarios a clientes o usuarios.
  • Elegir contraseñas seguras:

    Para que no sean fácilmente descubiertas.
  • Formación y concienciación de las personas:

    No sirve de nada implementar medidas de seguridad si nadie las conoce. Es importante realizar cursos de formación y elaborar guías de pasos a seguir para que todos sean conscientes de los riesgos.

 

Solutel recomienda como soluciones mínimas a implementar en cualquier empresa:

Solutel Security Pack, Inclou Servei Vigilància Activa!

Doble Factor Autenticació + Antivirus + Protecció capa DNS + Servei Vigilància Activa

recomanem Solutel Security Pack com a protecció mínima que qualsevol empresa ha de tenir.

amb el Servei Vigilància Activa inclòs, tindrà la tranquil·litat que es monitoritzen els productes de seguretat garantint el funcionant de forma correcta.

Doble Factor Autenticació + Antivirus + Protecció capa DNS + Servei Vigilància Activa

Des 10,50 eur mes / usuari

» Empresa de Expertos en Ciberseguridad » Solutel

 

¡Recuerda pedirnos Pruebas gratuitas y evaluaciones!

 

 

Comparteix aquesta publicació


Publicacions

relacionades